اہل اکاؤنٹ کی اقسام
- ایکٹیو CASA اکاؤنٹ (کرنٹ ، سیونگ اور آسان اکاؤنٹ)
- مائنر اکاؤنٹ ہولڈر۔
- اگر اکاؤنٹ کی ہدایات "یا تو بچ جائیں" تو جوائنٹ اکاؤنٹ ہولڈر کے لیئے اہل ہے۔
- قرض لینے والا اکاؤنٹ ہولڈر۔
غیر اہل اکاؤنٹ کی اقسام
- مشترکہ اکاوٗنٹ ہولڈر ، اکاؤنٹ کی ہدایات کی صورت میں "مشترکہ طور پر چلائے جاتے ہیں"۔
- کارپوریٹ اکاؤنٹ ، اکاؤنٹ پر دستخط کرنے والوں کی صورت میں "مشترکہ دستخط" ہیں
- اگر اکاؤنٹ کی حالت "ڈورمنٹ" ، مردہ اور منجمد ہے تب تک TCIB/MB تخلیق کے اہل نہیں جب تک کہ اکاؤنٹ برانچ کے ذریعہ ایکٹو نہ ہو۔
کسٹمر کے بورڈنگ کا عمل
اگلے نوٹس تک ، آن بورڈنگ کے عمل کو آئی بی رجسٹریشن کے بائیومیٹرک تصدیق کے بغیر کیا جائے گا ، بلکہ کال سینٹر پر کال کرکے بھی ایکٹیویشن کی جا سکتی ہے۔
اکثر پوچھے جانے والے سوالات
موبائل بینکنگ تک رسائی
اینڈرائیڈ صارفین نیچے دیے گئے لنک سے گوگل پلے سٹور سے ایپ ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں۔ فی الحال آئی او ایس صارفین کے لیے ایپ دستیاب نہیں ہے۔ براہ کرم اپنے اکاؤنٹ کی حفاظت کے لیے صرف گوگل پلے اسٹور سے موبائل ایپ ڈاؤن لوڈ کریں۔ https://play.google.com/store/apps/details؟id=com.KMBL.retail
رجسٹریشن کا عمل انٹرنیٹ بینکنگ جیسا ہی ہے ، کسٹمر کو سیلف رجسٹر کرنا پڑے گا (ویب سائٹ کے ذریعے یا موبائل ایپ کے ذریعے) اور بائیو میٹرک تصدیق اور پروفائل ایکٹیویشن کے لیے برانچ کا دورہ کرنا ہوگا۔ (نوٹ: جاری وبائی مرض کے تحت ، کسٹمر اب صرف KMBL کی ہیلپ لائن 051-111-047-047 پر اپنے انٹرنیٹ بینکنگ پروفائل ایکٹیویشن کے لیے کال کر سکتا ہے تاکہ اسے COVID-19 پھیلنے سے بچایا جا سکے۔)
آپ کو انٹرنیٹ بینکنگ کے طور پر اپنے صارف نام اور پاس ورڈ کا استعمال کرتے ہوئے لاگ ان کرنے کی ضرورت ہے۔
جی ہاں آپ کر سکتے ہیں۔
اگر کسٹمر پہلے ہی انٹرنیٹ بینکنگ تک رسائی رکھتا ہے تو اسے صرف پلے سٹور سے ایپ ڈاؤن لوڈ کرنے کی ضرورت ہے۔
جی ہاں آپ کر سکتے ہیں۔ KMBL انٹرنیٹ بینکنگ سروسز 24 گھنٹے ، ہفتے کے 7 دن دستیاب ہیں۔ آپ کو صرف ایک انٹرنیٹ کنکشن اور ایک ایکٹیو اکاؤنٹ کی ضرورت ہے۔
ابھی خوشحالی انٹرنیٹ/موبائل بینکنگ صرف انگریزی زبان کو سپورٹ کرتی ہے۔ تاہم ، ہم مزید زبانوں کو شامل کرنے کے لیے مسلسل کام کر رہے ہیں
پہلی بار رجسٹریشن اور ایکٹیویشن کے لیے آپ کو بائیومیٹرک کے لیے پاکستان میں ہونا ہوگا ، جبکہ ایکٹیویشن کے بعد آپ اپنے اکاؤنٹ کی تفصیلات استعمال کرکے پاکستان سے باہر انٹرنیٹ بینکنگ استعمال کرسکتے ہیں۔
نہیں ، ویب پورٹل کے ذریعے انٹرنیٹ بینکنگ تک رسائی کے لیے کوئی فیس نہیں ہے۔
برائے مہربانی وہ ای میل استعمال کریں جسے آپ نے KMBL کے ساتھ رجسٹر کیا ہے اپنے اکاؤنٹ کے لیئے۔ اگر آپ کا ای میل آئی ڈی KMBL ریکارڈ میں اپ ڈیٹ نہیں ہے تو براہ کرم اسے کال سینٹر 051-111-047-047 پر کال کرکے یا KMBL برانچ میں جا کر اپ ڈیٹ کریں۔
خوشحال موبائل بینکنگ سے متعلق کسی بھی سوال یا پریشانی کے لیے آپ ہماری 24/7 ہیلپ لائن 051-111-07-047 پر کال کر سکتے ہیں ، اگر کوئی فوری کام کرنا ہے تو آپ جب چاہیں ہمارے انٹرنیٹ بینکنگ لنک کا استعمال کر سکتے ہیں۔ (https://login.khushhalibank.com.pk)
No, you may use the following account types.
- ایکٹیو CASA اکاؤنٹ (کرنٹ ، سیونگ اور آسان اکاؤنٹ)۔
- مائنر اکاؤنٹ ہولڈر۔
- اگر اکاؤنٹ کی ہدایات "یا تو بچ جائیں" تو جوائنٹ اکاؤنٹ ہولڈر کے لیئے اہل ہے۔
- قرض لینے والا اکاؤنٹ ہولڈر۔
آپ کو KMBL ویب سائٹ (https://login.khushhalibank.com.pk) پر جا کر خود کو رجسٹر کرنا پڑے گا یا خوشحالی موبائل بینکنگ ایپ ڈاؤن لوڈ کر کے رجسٹر پر ٹیپ کرنا ہو گا۔ ایک بار رجسٹر ہونے کے بعد ، آپ کو اپنے پروفائل کی بائیومیٹرک تصدیق اور ایکٹیویشن کے لیے برانچ کا دورہ کرنا ہوگا۔ COVID-19 کے تناظر میں ، اسٹیٹ بینک نے BVS کی ضرورت کو عارضی طور پر معطل کر دیا ہے اور کسٹمر کو اپنے اکاؤنٹس کو ایکٹو کرنے کے لیے رابطہ سینٹر پر کال کرنا پڑتی ہے۔
حفاظت و تحفظ
اگ ان کے لیے انٹرنیٹ محفوظ ہے۔ آپ کو ہر مالی لین دین کے لیے ایک وقتی پن درج کرنا ہوگا جو صرف آپ کے رجسٹرڈ موبائل نمبر یا ای میل ایڈریس پر موصول ہوتا ہے۔
جی ہاں ، خوشحالی انٹرنیٹ بینکنگ کا استعمال کرتے ہوئے آپ کی ذاتی اور نجی معلومات محفوظ ہیں۔
OTP ایک 'ون ٹائم پاس ورڈ' ہے۔ یہ 6 ہندسوں کا کوڈ ہے جو رجسٹریشن اور مالیاتی لین دین کے لیے استعمال کیا جائے گا۔ یہ صارف کی تصدیق کے لیے سیکورٹی پروٹوکول کے طور پر کام کرتا ہے۔
آپ اپنا یوزر نیم تبدیل نہیں کر سکتے لیکن آپ اپنا پاس ورڈ تبدیل کر سکتے ہیں 'پاس ورڈ بھول گئے' اور 'ری سیٹ پاس ورڈ' آپشن استعمال کر کے۔ اگر آپ اپنا حفاظتی سوال بھول گئے ہیں ، تو براہ کرم 24/7 سپورٹ کے لیے کال سینٹر پر کال کریں۔
انٹرنیٹ بینکنگ اکاؤنٹ کو عارضی طور پر بلاک کرنے کے لیے آپ KMBL ہیلپ لائن 051-111-047-047 پر کال کر سکتے ہیں۔
پاس ورڈ اور یوزر آئی ڈی بھول جانے کی صورت میں ، آپ اپنا پاس ورڈ دوبارہ ترتیب دینے کے لیے KMBL ہیلپ لائن 051-111-047-047 پر کال کر سکتے ہیں۔
اپنا پاس ورڈ کسی کے ساتھ شیئر نہ کریں۔ ان کے استعمال کے بعد ہمیشہ اپنے انٹرنیٹ اور موبائل بینکنگ ایپلی کیشن سے مناسب طریقے سے لاگ آؤٹ کریں۔
فنڈز کی منتقلی اور بل کی ادائیگی
آپ ہر قسم کے بل ادا کر سکتے ہیں۔
فنڈ کی منتقلی اور بل کی ادائیگی کے لیے کوئی چارجز نہیں ہیں۔
جی ہاں ، آپ پاکستان کے کسی بھی بینک اکاؤنٹ میں فنڈز کو ہمارے آئی بی/ایم بی سے منتخب کر کے منتقل کر سکتے ہیں۔
نہیں ، آپ کسی بھی بین الاقوامی بینک اکاؤنٹ میں فنڈز منتقل نہیں کر سکتے۔
آپ کسی بھی بینک اکاؤنٹ کے لیے 200،000 روپے تک روزانہ الگ سے منتقل کر سکتے ہیں۔
ہر دن فنڈز کی منتقلی کے لیے لین دین کی حد اندرونی اور دیگر بینک کھاتوں کے لیے علیحدہ 05 لین دین ہے۔
اکاؤنٹ کا استعمال اور اِسٹیٹس
جی ہاں ، انٹرنیٹ اور موبائل بینکنگ آپ کے اکاؤنٹ سے کئے گئے تمام ڈیبٹ اور کریڈٹ لین دین دکھائے گا۔
انٹرنیٹ بینکنگ/موبائل بیکنگ میں آپ لین دین کے ٹیب تک رسائی حاصل کرکے اپنے لین دین کی تاریخ چیک کرسکتے ہیں ، آپ 7 ، 15 یا 30 دن تلاش کرسکتے ہیں۔
آپ انٹرنیٹ بینکنگ/موبائل بینکنگ سے زیادہ سے زیادہ 30 دن کا بینک اسٹیٹمنٹ ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں۔
ہاں ، آپ خوشحالی انٹرنیٹ اور موبائل بینکنگ کے ذریعے چیک بک آرڈر کرسکتے ہیں۔
نہیں ، آپ صرف اکاؤنٹ کھولنے سے متعلق معلومات چیک کر سکتے ہیں (ضروری دستاویزات ، اکاؤنٹ کی قسم) ، آپ کو اکاؤنٹ کھولنے کے لیے برانچ کا دورہ کرنا پڑے گا۔
نہیں ، آپ فی الحال انٹرنیٹ/موبائل بینکنگ کا استعمال کرتے ہوئے نئے ڈیبٹ کارڈ کی درخواست نہیں کر سکتے۔ آپ کو برانچ کا دورہ کرنا پڑے گا۔